divendres, 8 d’agost del 2008

el procés.....(1)

5 de març del 2004.. aquell dia vaig a Can Ruti a parlar amb el Dtor. Sancho, que es el que m'ha de fer el trasplantament...m'han de fer moltes proves!!!
8 de març del 2004... vaig amb el meu germà Josep Mª a Can Ruti, per que li facin una analítica. El Dtor. Sancho ens diu que jo podria ingressar el dia 14 d'abril...
11 de març del 2004...el meu germà i jo anem a Can Ruti. Em fan una prova de el cor.. a en Josep Mª la analítica de el dia 8 surt be!! Aquell dia hi ha un greu atemptat a Madrid...
15 de març del 2004...Nova analítica, m'han tret 12 tubs de sang!! Desprès punció a la medul·la..m´he marejat!!!
18 de març del 2004... Tornem a Can Ruti per parlar amb la Dtra. Xicoy,les proves han sortit be... tot i que tenia les defenses baixes
El mes d´febrer havia acabat les químioterapies...
19 de març del 2004.. avui una altre prova..radiografia de la columna
25 de març del 2004.. mes proves.. TAC, radiografies...aquella tarda cau una calamarsada que deixa els voltants de Can Ruti com si hagués nevat!!!.

1 comentari:

cristina ha dit...

deu ni do cuantes proves....pero tot el patiment es valid si amb aixo et salven la vida, oi? :)