divendres, 8 d’agost del 2008

La hora de la veritat!!!Abril del 2004..(1)


14 d'abril ..la tarda d´aquell dia ingresso a CanRuti..
15 d'abril ..avui em posant el "catèter" ha sigut una hora molt llarga i dolenta on fins i tot arribo a marejar-me..inici de les "quimios"-una al mati i una a la tarda-
16 d'abril .."quimio"
17 d'abril.."quimio" avui he rebut les primeres visites de parents!! Els meus tiets Montserrat i Antoni i els meus cosins Pepi i Rafael, mes tard el meu germà.
18 d'abril.."quimio". Avui mes visites!! avui m'han visitat els amics Isidre Caboti la seva dona l' Fina Mora, Marta Casas i l'Montse Godayol de La Colla Castellera Capgrossos de la qual formo part junt en Xevi...
19 d'abril.."quimio"
20 d'abril.."quimio"..Avui m'han visitat els meus sogres en Joan i Fina i cunyats Jordi i Helena..avui ja he tingut els primers vòmits i malestar...
21 d'abril.."quimio"..Avui ha vingut el meu germà i la tieta Lola,avui passo un dia molt dolent!
tinc vòmits i he tingut una lipotímia deguda a la anèmia que vaig agafar
22 d'abril..avui dia de descans. S'acabat les "quimios" ara en posen "sueros"..avui també he tingut vòmits

1 comentari:

cristina ha dit...

ja veus que de tot lo dolent sempre hi ha algo positiu....tens molta gent al teu voltant que t'estima..i molt :)