dimarts, 25 de març del 2014

Desè cumplevida!

El 23 d'abril del 2004, em vaig sotmetre a un trasplantament de medul·la òssia provinent del meu estimat germà en Josep Mª. . Van ser uns dies durs, però gràcies al recolzament també del meu marit en Xevi, la família, i de pocs però bons amics, va ser mes suportable de dur. Son setmanes, mesos de tractament, proves i mes proves per anar confirmant resultats, i veient la evolució. Cada visita al metge per a un nou control, es anar amb el cor al puny, però a la sortida, era una celebració. Son bons records els que ara tinc de les anades i vingudes a l'hospital. Estic molt agraïda al personal sanitari que em van ajudar a que tot fos mes suportable de dur.




Animo a tothom que esta ficada de ple en la lluita contra la malaltia, que no decaiguin i segueixin sempre endavant! Valoreu el que teniu, somrieu a la vida, i la vida us tornarà aquest somriure, i recordeu que sempre acaba sortint el sol!
Olga Noé Planas

3 comentaris:

Unknown ha dit...

Quants cops ens queixem de ximpleries, tenim enveja del veí o demanem una mica més de sort?
És amb històries com la teva, quan t'adones que hauríem de ser una mica menys egoistes i viure el dia dia sense queixar-nos per tot. Gaudim de la vida tant com puguem!!

Olga ha dit...

El pitjor són les enveges, quan et toca molt de prop una malaltia valores la cosa tan simple i senzilla.
Gràcies pel teu comentari.

Unknown ha dit...

Hola Olga, Sóc el Marc Riera, dirigeixo el programa Contrast de Canal Terrassa Vallès i m'agradaria parlar amb tu per fer-te un reportatge. El meu contacte és marcriera@benmirat.net,

Moltes gràcies,