divendres, 8 d’agost del 2008

2008...


des de aquell 2004 fins avui, he anat a fer-me els controls rutinaris... la evolució és favorable.
Vull agrair al Equip medic i personal sanitari del Hospital Germans Trias i Pujol, en especial amb els que vaig tenir mes tracte:
-Dtor. José Tomàs Navarro
-Dtor. Juan Manuel Sancho
- Dra. Christelle Ferrà
-Dra. Blanca Xicoy
-Dra. Natàlia Lloveras
-Dra. Montserrat Batlle
-Dtor. Albert Oriol
i a la resta del Excel.lent Equip!!!
A la Fundació Josep Carreras
A la meva ginecòloga Dtra. Estel Aluart
Al Dtor J.A. Hernández del Hospital de Mataró
Al meu Germà Josep Mª per la seva generositat, a en Xevi per estar cada dia al meu costat...
A tots -amics i familiars- que em vau fer companya en aquests moments... MOLTES GRACIES!!!
SI AQUEST BLOC POT SERVI PER ENCORATJAR A LA GENT QUE PASSEN PER AQUESTS MOMENTS DELICATS....EM DONARÉ PER SATISFETA!!!
ENDAVANT I NO TIREU MAI LA TOVALLOLA.... LA VIDA ES CRUEL... PERÒ TAMBÉ DONA LES SEVES SATISFACCIONS!!!
ÀNIMS....I ENDAVANT!!!!


Aquestes cançons amb l'ajuda de l'amistat de els Beatles i l'amics per
sempre de Sarah Brightman i Josep Carreras- van dedicades a la gent que van estar al meu costat en aquests moments tant difícils..... Familia, Amics i Equip Metge.
OLGA NOÈ Mataró 1 d'agost del 2008

4 comentaris:

dolores perez urbano ha dit...

hola olga,me he emocionado al leer tu blok eres desde haora una pequeña luz para mi ya que me he idetificado en algunas cosas vontigo ya que hace poco he perdido a mi unica hermana y mi gemela, tambien estuvimos en el hospital de Mataroen urgencias y depues de mucha visitas de urgencias la ultima con bronca icluida ya que decian que era una quejica,la ingrsaron y le dianosticaron un derrame a la altura del riñon le dieron el alta el dia 13-07-2006 y visita ordinaria a los 45 dias no conteta de su dianostico nos fuimos a ca ruti donde quedo ingresada y le dianosticaron un cancer en la supro renal con metastasis en varios organos, murio 2-12-2006 y no lo supero cada dia lloro su ausencia espero que tu superacion me sirva para pena ydolor que llebo dentro por la perdida de mi hermana del alma se llamaba ANA mi REINA bueno guapa besos y sigue adelante y enorabuena por tu marido hermano familia y amigos besitos GUAPA

Susi Pop!! ha dit...

Hola Olga, me llamo Susana y en breve ingreso en can ruti para hacerme un autotrasplante Desde que me diagnoticaron LAM, he tenido varios estados de animo y ahora estoy bastante asustada por el proceso que tengo que pasar, me encanta escuchar historias en el que el final es "feliz", ya que me ayuda superar un poco el miedo que tengo en estos momentos, ya que en el hospital no abundan las historias como la tuya. Muchas Gracias!! Espero compartir algun dia un blog parecido al tuyo, un abrazo

cristina ha dit...

Doncs be...m'analegro molt que tot vagi genial...i segur que el teu cor es tan gran que hi cabria de tot ;)

Un petonas i ja saps a on estic


Cris

Unknown ha dit...

Hola Olga, molt bé, la teva lluita ha estan ben recompensada,segueix així de bé per molts anys.
Un petit "cotilleo", la Marta Casas amiga, no deu pas ser de Premià de Mar i filla de Sant Pere de Torello?

Soc Montseta i estic en el foro d'Aeal. Una abraçada.