divendres, 8 d’agost del 2008

Maig del 2004....

1 de maig..avui han vingut a veurem el meu Germà Josep Mª, la Montse Gomis i en Pep Bosch.
Cap al tard he tornat ha tenir febre..
2 de maig.. cap novetat destaca-ble..em visitem els amics Isidre i Fina de la Colla Castellera..
3 de maig..comença la caiguda de cabell. em posen dues bosses de sang!!!
4 de maig..La evolució positiva, fa tenir esperances de que el cap de setmana em donin l'alta!!
5 de maig..Avui la Neus -una infermera-,m'ha rapat el cap, així m'estalvio acaba de veure com s'em cau el cabell.. a la tarda, febre.
6 de maig..avui m'han fet la cura de els punts de el catèter.
7 de maig..tinc la zona de el catèter endolorida
8 de maig..cap novetat. Avui fa 10 anys que en Xevi i jo vam començar a sortir!!!
9 de maig..rebo les visites de els amics Marta Casas, Quim Boixet, Isidre i Fina.. m'ha trucat la Marí Carmén - cosina d'en Xevi-. A casa a trucat en Tomàs Tapies de la Colla Castellera..
10 de maig..veient que la evolució és positiva, en Xevi comença a treballar..
11 de maig..avui he rebut la visita de la Helena el seu germà Juan José i la Margarita
12 de maig..avui m'han dit que les defenses pujant be!!
13 de maig..avui em diuen que si no hi ha res de nou divendres hem donaran l'alta!!
14 de maig..avui divendres ´m'han donat l' alta..nomes arribar a casa ja he rebut regals!!
un ram de la Dolors Perez de la Colla, un altre de part de la Marta , Fina i Montse, i en Xevi em regala un rellotge!!!

1 comentari:

cristina ha dit...

ja sabia el final pero de totes maneres.......moltes felicitats guapetona!!! et mereixes aixo i tot lo bo que et pasi :)