divendres, 8 d’agost del 2008

abril del 2004..(3)


24 d'abril.. l'endemà del trasplantament, em trobo mes animada!! avui em visita el meu germà i també de la Laura, una amiga meva

25 d'abril.. hem trobo animada -la musica d'Anastacia i la companya d'en Xevi també m'ajuden!!-..a la tarda rebo la visita de els meus cosins Pepi i en Rafael, i la trucada d' en Miquel, un tiet meu.

26 d'abril..avui el mati ho he passat be, però a la tarda desprès de berenar he tingut vòmits; tinc una lleugera molèstia al dit petit de la ma esquerra, possiblement produïda per una mala postura.

27 d'abril.. Ntra. Sra. de Montserrat..avui comença la baixada de defenses.. he rebut les visites de els meus sogres i els meus cunyats.

28 d'abril..cap novetat!

29 d'abril..avui agafo febre, arribo a 38º

30 d'abril..avui també agafo febre, i sempre cap al tard!!
ANASTCIA.."EVERYTHING BURNS"
ANASTACIA.."I CAN FEEL YOU"

1 comentari:

cristina ha dit...

Sempre amb gent al teu costat...es fabulos!!! per cert......molt xules les cançons :P