divendres, 8 d’agost del 2008

la vida és cruel!!!...(2)



arribem a l'any 2001..un dia tot veien la rua de carnestoltes a Mataró, vaig tenir un dolor molt fort al coll, desprès de passar la nit de dissabte amb un calmant, el diumenge al mati vaig tenir que anar a urgències al Hospital de Mataró... desprès d'estar quatre hores esperant em van avisar..em van fer proves diverses..van trobar que tenia un limfoma..sense mes detalls..tenia que estar ingressada, però en aquell moment no hi havien llits..em van receptar mes calmants i em van enviar una carta urgent per anar al metge que tot i això era per l'abril -i estàvem al mes de febrer!!!-...

1 comentari:

cristina ha dit...

dic jo.......en mi modesta opinion....si no hi habien llits a aquell hospital.....pk no vas anar a un altre?? quina merda de sanitat tenim en aquest pais :(